ict daily

خدا هست و جای هیچ نگرانی نیست

ict daily

خدا هست و جای هیچ نگرانی نیست

سلا م گرم به همه دوستان
امیدوارم از دیدن این وبلاگ لذت ببرید

آخرین مطالب

سلام به همگی دوستان

دوشنبه, ۲۳ اسفند ۱۳۹۵، ۱۲:۲۵ ب.ظ

یادش بخیر همیشه داستان های کودکی مان با یکی بود یکی نبود آغاز می شد از آن زمان خیلی گذشته دیگر داستان های خییالیمان وجود ندارد ولی آنچه که هست دنیاییست که فناوری و تکنولوژی با زندگی انسان پیوند خورده است 

تصورات گذشتگان امروزه به حقیقت پیوسته است می توان با تمام دنیا ارتباط برقرار کرد و تصویر و صدای آنها را هم زمان داشت .می توانیم اطلاعات مختلف را در عرض یک ثانیه به دورترین نقطه جهان ارسال کنیم و آنقدر علم پیشرفت کرد که تکنولوژی تمام ابعاد زندگی ما رو در برگرفت 

من که دانشجوی رشته ارتباطاتم باید تکنولوژی های ارتباطی بشناسم و خوبی ازش استفاده کنم خوشبختانه در کلاس استاد دهکردی این اتفاق داره می افته ،جلسه اول درباره شبکه های اجتماعی مختلف حرف زدیم و قرار شد همگی عضو این شبکه ها بشیم البته از شما چه پنهون خیلی از بچه ها سالیان ساله که با این شبکه ها زندگی کردنند و هر از چند گاهی یه سری هم به دنیای واقعی می زنن،بعد از شبکه های اجتماعی یه شیوه ارتباطی یاد گرفتیم که برمی گرده به سالها قبل اما هنوز هم کاربرد داره می خواین بدونین چیه ؟؟؟؟

کد مورس ،دارم راجب کدی صحبت می کنم که برام انتقال پیام و اطلاعات استفاده میشه ،کار خدا رو چه دیدی شاید من هم یه روزی کوهنورد شدم و از شانس بد من گیر کنم تو کوهستان باید بلد باشم با کد مورس به بقیه اطلاع بدم که بیان کمکم کنن یا از طریق نور یا از طریق صدا ،ولی چون استادمون بسیار در کوهنوردی خبره هستن هر وقت خواستم قله عظیم علم و دانش رو فتح کنم از ایشون کمک می گیرم .

 کد مورس در جاهای مختلف کاربرد داره در سازمان های اطلاعاتی گرفته تا ناسزا گفتن به بقیه چون خوبی مورس اینکه هر کسی نمیفهمه تو چی می گی برا همین به استفاده از کلمه بووووووووووووووووووووووق می تونید از حروف مورس بهرمند شوید .

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۲/۲۳
ریحانه واحدی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی