ict daily

خدا هست و جای هیچ نگرانی نیست

ict daily

خدا هست و جای هیچ نگرانی نیست

سلا م گرم به همه دوستان
امیدوارم از دیدن این وبلاگ لذت ببرید

آخرین مطالب

google

چهارشنبه, ۶ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۱۰:۰۹ ق.ظ

گوگل یکی از وب سایتهای مورد علاقه من می باشد ، به قدری این وب سایت دارای فناوریهای جدید و تکنولوژیهای منحصر به فرد می باشد که اگر هر روز یک مقاله در مورد سرویس های ان در اینجا قرار بدهم باز هم مطلب برای آموزش وجود دارد . این مهم دلیلی برای رتبه اول بودن این وب سایت فوق العاده می باشد . یکی از سرویس های شرکت گوگل Google Drive می باشد . همانطور که از عنوان این دو کلمه مشخص است ، گوگل درایو یعنی یک سرویس یا یک پارتیشن ذخیره سازی اطلاعات به صورت ابری یا مجازی !!! یعنی شما می توانید اطلاعات خودتان را در یک محل امن نگه داری کرده و فایل هایتان را به راحتی درون آن آپلود کنید و هر کجا که دسترسی به اینترنت داشتید درایو مورد نظر را باز کرده و از اطلاعات درون آن استفاده کنید . بد نیست بدانید که این سرویس اولین بار در 24 آپریل 2012 به عموم معرفی شد و دارای دو ویژگی آنلاین و نصب بر روی سیستم عامل می باشد . این برنامه در نسخه های 10.7 و 10.6 مکینتاش و در نسخه های ویندوز XP, ویستا, 7 و نسخه 2.1 به بعد اندروید قابل استفاده بوده است.

Image result for ‫googledrive کاربرد‬‎

یک محصول وب از کمپانی گوگل ،گوگل مپس یا گوگل مپ و به انگلیسی Google Mapsبه معنی نقشه‌های گوگل‏ که درحال حاضر هم بصورت وب قابل مشاهده است و هم میتوانید آنرا بصورت اپلیکیشن پس از دریافت و نصب استفاده کنید.نقشه های گوگل در اصل عکسبرداری هوایی از مناطق کره زمین می باشد

در گوگل مپس، نقشه‌های دقیق و کاملی از زمین ارائه می‌گردد. گوگل مپس از فن‌آوری‌هایی چون Tele Atlas استفاده می‌کند. در نقشه‌های گوگل سه بخش وجود دارد:
۱- فهرست‌های نقشه: نقشه‌های موجود را در دسته بندی‌های گوناگون ارائه می‌دهد.
۲- نقشه‌های من: کاربران گوگل می‌توانند با استفاده از ابزارهایی که در این بخش در اختیار آن‌ها قرار می‌گیرد، به طراحی و اشتراک‌گذاری نقشه‌ها بپردازند.
۳- آیکون‌هایی که می‌توان نقاط مختلف بر روی نقشه را با آنها علامت گذاری کرد.

http://newsit.ir/wp-content/uploads/2014/04/%DA%AF%D9%88%DA%AF%D9%84-%D9%85%D9%BE%D8%B3.jpg

google book نیز یکی از پرکاربرد ترین آن هاست و هر کتابی که بخوای رو می تونی اونجا بخونی google allo هم یک فضای تایپی funرو برای شما به وجود می یاره می تونید ازش استفاده کنید و لذت ببرید.

بی شک Google Assistant یک دستیار هوشمند فوق العاده برای کاربران گوشی های اندرویدی است. حتی شاید بتوان دلیل اصلی فروش گوشی های پیکسل را برخورداری از Google Assistant دانست.

در این آموزش فرض را بر این می‌گذاریم که اکثریت کاربران با نحوه عملکرد Google Assistant آشنا هستند و از انجام کارهای اصلی آن مانند پاسخگویی به تماس، ارسال پیام متنی، تنظیم آلارم و سایر عملیات اصلی اطلاع دارند.

خواندن اخبار توسط Google Assistant

این ویژگی در واقع مهم ترین توانایی Google Assistant به حساب می آید. شما می‌توانید دستیار هوشمند خود را طوری تنظیم کنید تا اخبار داغ از منابعی که شما به آن علاقمند هستید را بخواند. بسیاری از افراد با خواندن خبر به صورت متن راحت نیستند. Google Assistant این توانایی را دارد که مانند یک گوینده خبر، اخبار را از سایت هایی که شما انتخاب کرده اید، برای شما بازگو کند.

برای فعال کردن این ویژگی در ابتدا باید وارد برنامه گوگل شوید. سپس منوی سمت چپ را باز کرده و به قسمت تنظیمات بروید. در قسمت Google Assistant بر روی Settings و سپس گزینه News کلیک کنید. در این قسمت می‌توانید منابع خبری مانند CNN، BBC، Bloomberg و سایر سایت های خبری را وارد کنید. همچنین می‌توانید مشخص کنید که علاقمند به کدام دسته بندی از اخبار مانند اخبار تکنولوژی، کسب و کار، ورزش، بهداشت و … هستید.

Image result for ‫googleassistant کاربرد‬‎

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۲/۰۶
ریحانه واحدی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی