ict daily

خدا هست و جای هیچ نگرانی نیست

ict daily

خدا هست و جای هیچ نگرانی نیست

سلا م گرم به همه دوستان
امیدوارم از دیدن این وبلاگ لذت ببرید

آخرین مطالب

کار کلاسی

چهارشنبه, ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۹:۵۷ ق.ظ

این هفته من چنتا نرم افزار خوب به دوستان معرفی کردم امیدوارم براشون مفید باشه

اولین نرم افزار vectormagicبود که برای علاقه مندان  به طراحی پوستر وعکس خیلی کارامد است توضیحی کوتاه از این نرم افزار اینجا می دهم

نرم افزار وکتور مجیک (Vector Magic) برای تبدیل تصاویر بیت مپ به وکتور استفاده میشه و در نوع خودش میتوان گفت که جزو بهترین هاست. در زیر یاد خواهید گرفت که چگونه به وسیله ی این نرم افزار یک وکتور بسازید. این نرم افزار در دو نسخه متفاوت آنلاین و آفلاین تحت ویندوز موجود می باشد که ما در اینجا از نسخه تحت ویندوز استفاده می کنیم.بر روی گزینه Fully Automatic برای تبدیل به صورت کاملا اتوماتیک، Basic نیمه اتوماتیک و Advanced دستی کلیک کنید که پیشنهاد می شود برای عکس هایی که دارای جزئیات زیادی نیستند مانند بازسازی لوگو ها روی گزینه کاملا اتوماتیک کلیک کنید.

خوب حالا بعد از انتخاب گزینه مورد نیاز باید صبر کنید تا عملیات کامل بشه که بسته به اندازه و حجم طرح زمان می بره.

اما بعد از اتمام عملیات باید طرح را بازبینی کرد و در صورت وجود مشکل آن را با خود نرم افزار حل کرد در غیر این صورت بر روی گزینه Done Reviewing کلیک میکنیم تا به قسمت ذخیره برویم.

وکتور مجیک

برای ذخیره ی تصاویر یک سری امکانات در اختیار دارید مثلا فرمت فایلی که برای ذخیره میخواهید و … که در اینجا EPS انتخاب میکنیم. پس از ذخیره کار با نرم افزار تمام می شود و می توانید از فایل وکتوری که ساخته اید در نرم افزار های ویرایش وکتور از آن استفاده کنید. ( نرم افزار های ویرایش وکتور)

وکتور مجیک


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۲/۲۰
ریحانه واحدی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی