ict daily

خدا هست و جای هیچ نگرانی نیست

ict daily

خدا هست و جای هیچ نگرانی نیست

سلا م گرم به همه دوستان
امیدوارم از دیدن این وبلاگ لذت ببرید

آخرین مطالب

pinterest

چهارشنبه, ۶ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۹:۳۷ ق.ظ

سلام به همگی

جلسه گذشته کلاس تکنولوژی به نظر من خیلی مفید بود و دوست دارم شما هم از مطالب گفته شده استفاده کنید استفاده کنید .

درمورد pinterest صحبت کردیم یک شبکه اجتماعی که می توانیم عکسای مورد نیاز خود را پین کنیم و پینترست آمیزه‌ای است از مجموعه تصاویر و عکس‌های بریده شده از کتاب‌های مختلف، دفتر خاطرات روزانه و چیزهایی که در ته کیفتان قرار دارد و می‌توان گفت مانند روی درب یخچال است که در برخی خانه‌ها مملو از عکس‌های مورد علاقه اعضای آن خانه است.

سنجاق کردن یا پینینگ ساده است. یک بوکمارکلت وجود دارد که می‌توانید با انتخاب آن هر تصویری را در سایتی که در آن هستید، بگیرید. تصویر را انتخاب کنید، رده‌ای را که می‌خواهید تصویر در آن قرار بگیرد، انتخاب کنید و به همین سادگی آن را پین می‌کنید.

گردش در پینترست همانند حرکت در میان فهرستی از تمام مواردی است که ممکن است به آنها نیاز داشته باشید و آنها را نداشته باشید. چهره زیبایی که دوست دارید مال شما باشید، لباسی که آرزو می‌کنید به تن داشتید یا موتورسیکلتی که آرزو دارید می‌توانستید بخرید در یک کلام روح پینترست دوست داشتن است و پر از رویاها است. در این وب‌سایت پین‌بوردهای متعدد، انبوهی از جزییات زیبا را فراهم می‌کنند که در هر جایی یکی نمی‌شوند.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۲/۰۶
ریحانه واحدی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی